Raportuj komentarz

Nie można powiedzieć, że CDS inwestycją w przyszłość nie jest. Czy trafioną to tak jak forumowicz niżej napisał - zobaczymy. Wiele zależy od odpowiedniego zarządzania, bo potencjał ma duży. Trzeba pamiętać, że jest to placówka wykraczająca nieco poza ramy turystyki, więc jej działalność powinna wpływać przede wszystkim na przemysł szklany.
Wizerunek jest ważną składową w kwestii przyciągania inwestycji. I nie prawda, że wizerunek Krosna nie odróżnia nas od innych. Przecież wciąż trwa walka o rozreklamowanie Krosna jako zagłębia szklanego - albo inaczej - o przypomnienie Polakom, że u nas nadal produkuje się szkło najwyższej jakości w skali nie tylko kraju ale i Europy i świata. I wcale nie przesadzam, bo kto historię szklarstwa w Krośnie choć trochę zna ten wie, że eksportowano krośnieńskie sztuki na wszystkie kontynenty (nie mam pewności co do Antarktydy). Nie ma takiej drugiej marki wizerunkowej w Polsce. Promocja ma swoje uzasadnienie, bo niestety nawet rdzenni krośnianie często nie zdają sobie z tego sprawy. A sukces danego miejsca zależy w pierwszej kolejności od tego, czy sami mieszkańcy zaakceptują i utożsamią się z wizerunkiem miejsca zamieszkania.