Raportuj komentarz

Do @krosno38-400: po pierwsze o poziomie dziennikarstwa się nie wypowiadaj jak nie znasz jego podstaw. To że na wszystkich mediach widać to samo, świadczy to o tym, że materiał jest informacją prasową. Trudno coś innego napisać o danych markach, skoro, ktoś z PR przygotował informację w kilku zdaniach i na temat. Takie same praktyki stosuje się w dużych medialnych korporacjach i to nie jest nic nadzwyczajnego, czy łamiącego jakiekolwiek zasady.

Do @miszcz: artykuł sponsorowany byłby wówczas, gdyby zaistniała w publikacji np pełna oferta określonych marek, cen, czy zaproszenie do bezpośredniego korzystania z usług, produktów itp.

Do @komercialnetwork: Reklama wali w oczy a tu podpis "red." - redakcja nie ma obowiązku według prawa prasowego podpisywania autora materiału, jeżeli materiał stanowi artykuł prasowy, notkę prasową czy zwał jak zwał, dostępną publicznie dla wszystkich mediów. Wówczas można materiał podpisać jako red. W końcu ktoś ko skroił na miarę i opublikował, co wiąże się z poświęconym czasem i kosztami.

Proponuję przyjrzeć się innym działającym na lokalnym rynku portalom informacyjnym i może tam dostrzec KOPIUJ - WKLEJ. Daleko szukać nie trzeba. A wszystkich Was znawców PR i Mediów za domowych biurek i przed smartfonami - pozdrawiam!

- wieloletni dziennikarz z Podkarpacia.