Raportuj komentarz

CDS to jedyne, co wyróznia Krosno w całej Polsce! Stworzenie go było świetnym pomysłem! To największa atrakcje miasta /poza "balonami"/. Absolutnie nie można go likwidować! Nikt nie przyjedzie do Krosna dla rynku czy kościołów, chociaż są piekne i wartościowe, bo podobne można znaleźć w wielu miastach, a CDS jest niepowtarzalny. Więc nie powinno byc w tym temacie dyskusji!

Natomiast proponuję, zeby redakcja skupiła się na pomysłach, jak zwiększyć jego rentowność. Jak je lepiej rozleklamować, żeby przyjeżdżało więcej turystow i żeby przyjezdni korzystali też z lokalnych restauracji, hoteli i sklepów. Korzyści byłyby dla wielu stron.
CDS to nie konkurencja dla lokalnych przedsiębiorców, tylko szansa.
A więc - może sytemy zniżek?
Np: - z biletem do CDS 10 5 taniej w restauracji i odwrotnie - z rachunkiem z restauracji taniej do CDSu.
Gdyby biura podróży reklamowały CDS, miałyby więcej klientów.
Reklama w VIVO - może część kupujących przyjechałaby na rynek? Ale nie ma informacji o CDS.
Zniżki do CDS na kolejne wejście w roku - i to znaczące zniżki, 5% nic nie znaczy.