Raportuj komentarz

Dyskusja powinna mieć inny temat, nie: "Czy CDS powinien istnieć" - bo powinien, tylko: "Jak CDS powinien być zarządzany".
Do "sprawdzam". Dziękuję za odpowiedź. Co do pomysłów na CDS -nie wiem, czy moje propozycje są odgrzewane, być może takie działania już były, ale do mnie one nie dotarły, do wielu innych pewno też nie. A więc może te działania były nietrafione, może miały za mały zasięg, może były zbyt rzadkie - nie wiem. Ktoś z pracowników to chyba analizuje. A reklama musi być stała, jeśli nawet coś się działo 5 lat temu, to trzeba to powtarzać. To nie są czasy, gdy klient szuka oferty, to CDS musi wyjść do klienta. Z konkretną propozycją - po co ktoś, kto raz zapłacił za bilet, miałby to zrobić ponownie.
Dziś nie jest aż tak trudno opracować system promocji, są studia z zarządzania kulturą, z turystyki, wystarczy zresztą podglądnąć w internecie, jak działają najciekawsze obiekty w świecie i wzorować się na nich. Zgadzam się też, że można się wzorować na RCKP :)