Raportuj komentarz

Michał Rachoń i w polityce.pl- też mi ekspert od lotnictwa, tym bardziej że jest tam taki wpis: "Tupolew spadł po kontakcie z jednym drzewem, a dużo mniejszy MiG 20 był w stanie wyciąć pół lasu?" MiG 20 brawo???
Po drugie każdy przypadek jest inny, po trzecie samoloty bojowe są przystosowane do znoszenia dużo większych przeciążeń niż samoloty pasażerskie, ale podejrzewam że nie wiesz nawet co to przeciążenie. Po czwarte samolot bojowy ma bardzo zwartą budowę i leci z duża prędkością i nawet jakby mu odpadły dwa skrzydła to kadłub leciałby dalej z grubsza w tym samym kierunku aż do zderzenia z ziemią. Po piąte cała masa argumentów z różnic w budowie płatowców obydwu typów samolotów długo by mówić, ale dla ciebie trzeba byłoby najpierw zrobić wykład z podstaw fizyki.
Po 6 jak wynika z nagrania wszystkie systemy ostrzegały o zbliżającej się ziemi, a piloci mimo wszystko obniżali lot nie widząc co mają pod sobą i mając świadomość że to lotnisko jest prowizorycznie wyposażone. Na całym świecie za coś takiego (bez sytuacji awaryjnej) odebrali by cywilnym pilotom licencję dożywotnio, nawet jakby udało się im bezpiecznie wylądować.
http://www.geekweek.pl/news/2010-04-12/jak-ciezkie-jest-ladowanie-we-mgle_1633786/
Nie masz bladego pojęcia o lotnictwie wiec kończ wątek......