Raportuj komentarz

Już po raz trzeci próbuję założyć konto w PGE i po raz kolejny klapa.
Weżcie zmieńcie informatyka lub firmę która obsługuje system informatyczny.
Podaję prawidłowe dane :
1.Nr klienta
2. Pesel
3.Kwota do zapłaty z faktury ? Którą podać jak mam od razu 3 na fakturze.
Podaję ostatnio zapłaconą.
No i się zaczyna :
Powiązanie profilu eBOK z kontem rozliczeniowym
Krok 3/3 Weryfikacja Twoje konto zostanie zweryfikowane w przeciągu 24 godzin. Zostaniesz poinformowany o tym fakcie poprzez e-mail.
Jest email :
Szanowny Kliencie, Informujemy, że nie udało się utworzyć powiązania profilu eBOK z kontem rozliczeniowym o numerze: 1055****.
Jeśli numer konta rozliczeniowego, które próbujesz powiązać rozpoczyna się od cyfry zero ("0") prosimy przy ponownej próbie wiązania tego konta z profilem eBOK o wpisanie numeru konta rozliczeniowego z pominięciem zera na początku. Jeśli jesteś Klientem Oddziału Skarżysko-Kamienna i Twój numer rozpoczyna się od zera, to prosimy wpisać wszystkie cyfry, łącznie z początkową cyfrą zero („0”).
Usługa eBOK dla Prosumentów jest obecnie niedostępna.
W razie problemów z powiązaniem konta rozliczeniowego z profilem eBOK lub w celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt pod numer telefonu 422 222 298, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 19:00, pod którym nasi pracownicy udzielą Państwu pomocy oraz powiążą konto rozliczeniowe z Państwa profilem.
Wiadomość została wygenerowana automatycznie prosimy na nią nie odpowiadać.

Nie będę dzwonił, naprawcie system a wtedy zachęcajcie ludzi do oszczędności.

Pozdrawiamy,
Zespół Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.