Raportuj komentarz

Od wielu lat jestem pacjentką przychodni Medicus przy ulicy Wojska Polskiego. W głowie nie mieści mi się jak nasi, bo wybrani przez nas samych radni potrafią bezmyślnie podnosić ręce, nie zważając na dobro pacjentów, którzy od 20 lat nieprzerwanie mają dostęp do swoich lekarzy rodzinnych, znających pacjenta „od podszewki”. Niewyobrażam sobie sytuacji destabilizacji POZ w tak trudnym dla nas wszystkich czasie pandemii covid-19. Pamiętam czas, kiedy wszyscy byli zamknięci w domach w obawie przed nieznanym, jednak na pomoc ze strony mojej pani doktor moglam liczyć w każdym momencie, zarówno odbywało się to w formie telefonicznej ale także były to wizyty na miejscu. Wprowadzenie takich form komunikacji jak e-receta, powiadomienia Sms z przychodni to znaczna wygoda dla osób które nie mają na tyle czasu, żeby stać w kolejce np po receptę. Z tego też względu doceniam ułatwienia wprowadzone z myślą o takich pacjentach jak ja. Zdaje sobie też sprawę, że taka forma komunikacji nie powstała bez poniesienia odpowiednich kosztów a z drugiej strony wiem, ze gdyby nie kreatywnosc lekarzy-nigdy jako pacjenci nie uzyskalibysmy tego typu udogodnień. Bo w kwestii poniesienia większych kosztów przez miasto dla pacjenta już żaden radny tak chętnie ręki by nie podniósł.
Jako wieloletnia pacjentka tej placówki życzę Wam dalszych sukcesów i … działania nadal „ zbyt dobrze „ bo to niestety niektórym osobom przeszkadza. Są jednak pacjenci, którzy doceniają Wasz wysiłek i to oni odważnie będą podnosili ręce w dobrej dla wszystkich mieszkańców sprawie.