Raportuj komentarz

witam jak PKS Krosno ma nie zbankrutować ,jak kierowcy mają gdzieś pasażerów ,jadąc kursem o 23.15 z Rzeszowa autobusem PKS Krosno i dojechaniu w okolice przystanku Babica kierowca zjechał z drogi na przystanek ,i z ironicznym uśmieszkiem burknął coś pod wąsami tyle jazdy ,po godzinie postoju pasażerowie zaczęli się denerwować dlaczego stoimy ,wtedy dopiero kierowca powiedział że się zepsuł i nie pojedzie ,i że siedzimy do rana bo w Krośnie niema na nocy nikogo kto by nam pomógł .tak siedzieliśmy w zimnym autobusie prawie do drugiej w nocy ,a kierowca twierdził że mamy siedzieć do rana ,tak PKS Krosno dba o swoich pasażerów na pytanie o zwrot za bilet pan kierowca powiedział że kasa Krosno zwraca ,bo on od dwóch miesięcy nie ma wypłaty ,choć widać było że parę biletów zabrał do zwrotu i oddał pieniądze ,dopiero sytuacje uratowała pani po którą przyjechał syn z Frysztaka i zabrała mnie do domu ,ale część pasażerów została tam do rana .tak dba się o klienta przez PKS Krosno a pan kierowca powinien pracować na TIRACH a nie z ludźmi ,dziś przewoźnicy powinni dbać o podróżnych ,to kierowcy z Krosna robią wręcz odwrotnie tak po trochu pasażer z feralnego kursu,,pozdrawiam