Zaloguj
Zarejestruj się
KrosnoCity.pl
 

Zakupy

Syndrom "porzuconego koszyka" to jeden z najczęstszych problemów, z jakimi borykają się sklepy internetowe. Klienci rozpoczynają w nich zakupy, a następnie... po prostu znikają. Sposobem na to, by wrócili, jest tak zwany retargeting.

Prosta akcja ze szczytnym celem. Włączyć w nią może się każdy i to przy okazji zakupów. Mowa o cyklicznych zbiórkach żywności, organizowanych przez Federację Polskich Banków Żywności. Lidl już od kilku lat angażuje się w akcję, pomagając przy przeprowadzaniu zbiórek w swoich sklepach. W ostatni weekend, od piątku 31 marca do niedzieli 2 kwietnia, realizowana była Wielkanocna Zbiórka Żywności. W 171 sklepach Lidl biorących udział w akcji zebrano aż 41 ton żywności.

Duża rodzina to wiele radości, ale także wysokie koszty utrzymania, a preferencyjne warunki opłat i benefity to dla nich bardzo pożądane wsparcie. Kwestię tę od lat sygnalizuje Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz współpracujący z Ministerstwem Związek Dużych Rodzin Trzy Plus. Lidl również widzi potrzebę wsparcia rodzin wielodzietnych, dlatego w kwietniu przygotował specjalną ofertę dla odbiorców ogólnopolskiego programu Karty Dużej Rodziny - oferuje posiadaczom karty specjalne rabaty.

W ramach konceptu "Chrupiące z pieca" Lidl Polska oferował do tej pory szeroki wybór chlebów pozbawionych konserwantów. Od 27 lutego klienci mogą również zakupić bułki bez ulepszaczy.

Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia - dostarcza energii i poprawia samopoczucie. Warto więc zadbać o to, aby poranna przekąska była nie tylko smaczna, ale także odpowiednio zbilansowana i pożywna. Dlatego we wszystkich sklepach Lidl w ofercie stałej dostępne są różne rodzaje musli, w tym BIO, oraz płatków owsianych marki Crownfield.

Okres największych wyprzedaży trwa w najlepsze. Gdzie upolować najlepsze promocje i kody rabatowe? Podpowiadamy, gdzie są teraz największe wyprzedaże.

Lidl Polska konsekwentnie realizuje swój program edukacji Polaków w zakresie zdrowego odżywiania. Tym razem będzie przekonywał najmłodszych konsumentów do owoców i warzyw. W jaki sposób? Od 6 lutego do zakupów powyżej 40 zł w Lidlu dodawane będą zabawne figurki warzyw i owoców - Stikeez. Co więcej, jeżeli wśród zakupionych produktów znajdą się warzywa i owoce, będzie można otrzymać dodatkową figurkę.

Lidl po raz kolejny wyznacza standardy na polskim rynku, w trosce o dobro wszystkich konsumentów, wprowadzając prozdrowotne zmiany w asortymencie.

Sklepy internetowe na każdym kroku zachęcają nas do robienia łatwych i przyjemnych zakupów. Czy to na portalach społecznościowych, czy na innych stronach internetowych, jakie mamy okazję codziennie przeglądać, co chwilę wyskakują nam reklamy nakłaniające nas do zakupienia różnego rodzaju rzeczy. W przypadku zakupów internetowych trzeba mieć świadomość, że bardzo często możemy sporo zaoszczędzić, trzeba tylko wiedzieć jak można to zrobić.

Zakończył się 25. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Nadal trwa liczenie pieniędzy zebranych przez Fundację Jurka Owsiaka. Już po raz ósmy do charytatywnej zbiórki dołączył Lidl. Dzięki pracownikom, klientom i firmie Lidl Polska udało się zebrać 3 000 000 złotych, bijąc ustanowione rekordy z lat ubiegłych.

W styczniu zapowiada się kolejna rewolucja w sieci Lidl Polska. W sklepach dostępne będą aż 3 różne gazetki z ofertą promocyjną. Klienci Lidla znajdą je w sklepach w poniedziałki oraz czwartki - i to nie koniec nowości, jakie planuje sieć dla swoich klientów w nowym roku!

Przed nami Wigilia - magiczny czas przyrządzania domowych ciast i słodkości, śpiewania kolęd oraz wręczania upominków najbliższym. Przygotowania do tego jedynego wieczoru w roku, to okres intensywnych prac domowych oraz poszukiwań wymarzonych prezentów i produktów na świąteczne dania. Aby uniknąć "świątecznej gorączki", warto odwiedzić sklepy Lidl. W grudniowych ofertach sieci dostępnych będzie mnóstwo kulinarnych i prezentowych inspiracji.

Niemal 77% Polaków kupujących w sieci robi zakupy w zagranicznych sklepach online. Najczęściej wybierane są sklepy chińskie, brytyjskie, amerykańskie oraz niemieckie. Polskie sklepy zmagają się z tego powodu z nową konkurencją.

TEGO JESZCZE NIE WIDZIAŁEŚ!

HITY, MUSISZ TO PRZECZYTAĆ!

KONTAKT Z REDAKCJĄ

KrosnoCity.pl
ul. Tadeusza Kościuszki 49
38-400 Krosno
tel. 13 49 399 76
redakcja@krosnocity.pl

Dział reklamy i biuro ogłoszeń:
tel. 13 49 399 76
kom. +48 506 327 412
reklama@krosnocity.pl

Zaloguj lub Zarejestruj się

Zaloguj się

Zarejestruj się

Rejestracja użytkownika
Anuluj
Zamknij