Moto
W minioną niedzielę 24 stycznia 2010 odbył się „I Zimowy Super Oes” zaliczany do Krośnieńskiej Ligi Zimowej. Liga utworzona została w celu popularyzacji imprez motorowych. Konkursowa jazda samochodem miała miejsce na krośnieńskim lotnisku, na odcinku długości próby około 1,7 km, przejeżdżanym trzykrotnie przez zawodników.
REKLAMA
Automobilklub Małopolski pragnie serdecznie zaprosić wszystkich miłośników sportów motorowych do wzięcia udziału w nowym projekcie klubowym, jakim jest Krośnieńska Liga Zimowa. Jak sama nazwa wskazuje jest to cykl imprez w zimowej scenerii, w której uczestnicy walczyć będą o miano Mistrza Krośnieńskiej Ligi Zimowej zarówno w swoich klasach jak i klasyfikacji generalnej.
Krzysztof Piterak - kierowca rajdowy o sobie, w minionym i przyszłym sezonie.
Wykorzystując zimową przerwę w wyścigach górskich postanowiliśmy porozmawiać z młodym, utalentowanym kierowcą, reprezentującym nasz krośnieński Automobilklub Małopolski.
Wszystko na to wskazuje, że już w przyszłym sezonie Krosno będzie mieć swoich reprezentantów w Mistrzostwach Europy Środkowej w Wyścigach Górskich KW Berg-Trophy 2010. Krośnieński zespół Pixel Racing planuje wystawić w tych zawodach samochód Honda Civic VTI EG6 – b16a2.
Tylko parę dni dzieli nas od rozpoczęcia finałowej rundy Pucharu Polski OFF-ROAD PL 2009. Już 2 i 3 października w Łubnie k. Dynowa okaże się, która z załóg wygra IX edycję Pucharu. Po raz pierwszy na czas trwania imprezy, na stronie internetowej rajdu uruchomiona zostanie funkcja BLIP. Zawodnicy, kibice i przedstawiciele mediów będą mogli, za pomocą wiadomości sms czy mms, podzielić się swoimi wrażeniami z trasy.
W dniach 4-8 sierpnia 2009 r. w wielu miejscach Beskidu Niskiego pojawią się samochodziki które zyskały miano najbrzydszego samochodu świata, nazywano ich również „brzydkim kaczątkiem”. Przez wiele lat zyskał on jednak swoich miłośników.
Młody Wilk mówie o sobie. Krzysztof Piterak, dwudziestojednoletni zawodnik Automobilklubu Małopolskiego w Krośnie.
II runda GSMP Korczyna należała do Tomasza Mikołajczyka, który po awarii turbosprężarki w samochodzie Mariusza Stec a wykręcił wspaniały wynik 2.01.694 i tym samym zdobył puchar dla najszybszego kierowcy Wyścigu Górskiego Prządki 2009. Zmagania wyścigowych górali podczas drugiego dnia zawodów rozpoczęły się planowo o godzinie 8.30 podjazdem zapoznawczym.
Klasyfikacja po pierwszej rundzie w Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski w Korczynie. Wspaniałym debiutem i wygraną Mariusza Steca, po ponad rocznej przerwie, zakończyła się I runda Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski Korczyna 2009. Zawodnicy dopingowani przez tłumy kibiców, jak prawdziwi górale walczyli o tysięczne sekund.Po pierwszym wyścigowym podjeździe na czele stawki znajdował się Mariusz Stec wykręcając wspaniały czas 2,01,355.
W słoneczne południe rozpoczęły się przygotowania do I i II rundy GSMP Korczyna 2009. Prawdziwi fani motoryzacji tegoroczną majówkę rozpoczęli naprawdę wyjątkowo. Tego pięknego, słonecznego dnia kibice GSMP zebrali się w Korczynie aby dopingować swoich faworytów już podczas przygotowań do zawodów.
Paweł Dytko: Po 3-letniej przerwie Paweł Dytko wystartuje w Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski. Ostatnio na wyścigowych trasach Paweł walczył w 2006 roku zdobywając tytuł Mistrza Polski w klasyfikacji generalnej GSMP. Paweł Dytko – „Po wycofaniu się naszego sponsora nie udało nam się zebrać budżetu na starty w RSMP i w tym cyklu, w tym roku, na pewno nie pojedziemy.
Lista zgłoszeń I i II rundy Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski w Korczynie to 71 nazwisk. Na otwierających sezon zawodach zobaczymy aż 14 najmocniejszych samochodów w grupach N, A, HS i Open, wśród nich Mistrzów Polski z 2006 i 2007 roku, Pawła Dytko i Mariusza Steca.REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
W PORTALU
REKLAMA
TO I OWO
REKLAMA
REKLAMA











![W czwartek porywisty wiatr! Najgorzej będzie rano i przed południem [ALERT]](https://www.krosnocity.pl/media/k2/items/cache/82538c6ba7597ec8b98067c80a01a4fb_S.jpg)




























