Zaloguj
Zarejestruj się
KrosnoCity.pl
 
 
 

Marketing i Reklama

Notesy reklamowe to jeden z najlepszych sposobów na utrzymanie nazwy twojej firmy w zasięgu wzroku klienta. Tego rodzaju notes będzie regularnie i w zasadzie stale przekazywał twoją wiadomość marketingową, pomagając tym samym utrzymać twoją wysoką pozycję biznesową przez tygodnie, miesiące lub dłużej. Notesy reklamowe są nie tylko bardzo tanie w produkcji, ale też mogą przekazywać w zasadzie dowolne informacje - nazwę firmy, logo, slogan, informacje kontaktowe czy zdjęcia. Ponadto notesy są dość trwałe i bardzo łatwe do dystrybucji. Oto 5 podstawowych korzyści z używania notesów reklamowych:

REKLAMA



Ostatnie lata to dynamiczny rozwój sprzedaży produktów i usług w internecie. Obecnie większość przedsiębiorców posiada już własną stronę internetową. Estetyczna witryna to jednak zbyt mało, by pozyskać klienta w sieci. W celu dotarcia do potencjalnego odbiorcy należy zainwestować w skuteczną reklamę internatową. Na jakie działania warto jednak podstawić? Co zrobić, by klient trafił na naszą stronę i kupił oferowany produkt lub usługę? W poniższym artykule przedstawimy trzy skuteczne sposoby na reklamę.

W ostatnim czasie organizowanie różnego rodzaju imprez wystawienniczych stało się bardzo popularne, a związane jest to z kilkoma czynnikami. Najważniejszym z nich jest fakt, że tego typu przedsięwzięcia pozwalają na bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem, któremu możemy przedstawić szczegółową ofertę naszej firmy. Dodatkowo jest to także możliwość podejrzenia działań naszej konkurencji. Obecnie organizowanych jest wiele targów m.in. motoryzacyjnych, medycznych, fryzjerskich czy ślubnych. Nic dziwnego, że przedsiębiorstwa z danych branż chcą brać w nich udział, jest to doskonała okazja do promocji marki. Jednak nie każdy wie, jak skutecznie przygotować się do targów, aby z uczestnictwa w nich uzyskać, jak najwięcej korzyści.

Internet zdecydowanie jest obecnie wykorzystywany do działań marketingowych, bowiem można docierać do jeszcze większej ilości klientów. Jednym z lepszych sposobów realizowania marketingu w internecie jest wideo. Jednakże, czy faktycznie nadszedł już czas, aby firmy wdrożyły swoje działania również w tym aspekcie? Otóż jak najbardziej tak, szczególnie w przypadkach, kiedy zależy nam na tym, aby nieco wyróżnić się na tle innych działalności w branży.

Przekazywanie informacji to nie to samo co dialog, a ilość nie zawsze przekłada się na jakość. Wielu menedżerów posiada błędne wyobrażenia na temat tego, czym jest wewnętrzny PR. Wiara w te mity sprawia, że podejmowane działania komunikacyjne są nietrafne. Wskazówkami, jak skutecznie kreować relacje w organizacji i nie skazać się na komunikacyjną porażkę, podzielą się eksperci w trakcie warsztatów na Kongresie Profesjonalistów Public Relations. Czternasta odsłona wydarzenia dla branży PR odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie.

Komunikacja wewnętrzna w polskich firmach - jaka jest i dokąd zmierza? Czego zagraniczne przedsiębiorstwa mogą nam pozazdrościć, a czego my powinniśmy się od nich nauczyć? Wreszcie, jakich trendów możemy się spodziewać w ciągu kilku najbliższych lat? Oto zagadnienia, o których będzie mowa podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014. Kolejna odsłona wydarzenia odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie.

REKLAMA

KONTAKT Z REDAKCJĄ

KrosnoCity.pl
ul. Tadeusza Kościuszki 49
38-400 Krosno
tel. 13 49 399 76
redakcja@krosnocity.pl

Dział reklamy i biuro ogłoszeń:
tel. 13 49 399 76
kom. +48 506 327 412
reklama@krosnocity.pl

Zaloguj lub Zarejestruj się

Zaloguj się

Zarejestruj się

Rejestracja użytkownika
Anuluj