Zaloguj
Zarejestruj się
KrosnoCity.pl
 
 
 

PKO Bank Polski będzie wiodącym partnerem pierwszej edycji programu akceleracyjnego dla startupów działających w obszarze zielonych technologii „Poland ClimAccelerator”. Dzięki temu chce m.in. szukać innowacyjnych rozwiązań możliwych do wdrożenia w jego działalności. Rekrutacja do programu potrwa do końca października br.

REKLAMA




Klienci biznesowi PKO Banku Polskiego mogą już korzystać z innowacyjnej aplikacji LikePOS, która zmieni ich smartfon w terminal płatniczy. Po zawarciu umowy z instytucją płatniczą zainstalowana w smartfonie aplikacja pozwala przyjmować płatności zbliżeniowe o dowolnej wartości, także te wymagające autoryzacji kodem PIN.

1 października już po raz czwarty będziemy świętować Dzień Polskiej Muzyki. To kampania społeczna, która promuje polską muzykę i zwiększa świadomości Polaków na temat znaczenia muzyki dla rozwoju polskiej kultury i gospodarki. Akcja wspiera rodzimy rynek muzyczny i zaznacza rolę muzyki w życiu każdego z nas.

Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.

Pomimo wzrostu świadomości proekologicznej wciąż pomija się recykling energii i nie prowadzi działań, które miałyby na celu odzyskiwanie energii tam, gdzie jest to uzasadnione ekonomicznie i korzystne dla środowiska naturalnego i klimatu – uważa Jerzy Czaplejewicz, kierownik zespołu budowy prototypów Instytutu Badań Nauk Stosowanych i Nowych Technologii (INSiNT).

Druga edycja konkursu Literacka Podróż Hestii na najlepszą książkę dla dzieci i młodzieży rozstrzygnięta. Kapituła wyróżniła książkę "Stan splątania" Roksany Jędrzejewskiej-Wróbel wydaną przez Wydawnictwo Literackie. Autorka nagrodzonej powieści otrzymała 50 tysięcy złotych. Mecenasem konkursu jest ERGO Hestia; organizują go wspólnie Fundacja Artystyczna Podróż Hestii i Fundacja Wisławy Szymborskiej.

Ogólny poziom wiedzy na temat cyberbezpieczeństwa prezentowany przez dziennikarzy oraz specjalistów PR jest zadowalający. Istnieje jednak duży rozziew pomiędzy wiedzą teoretyczną a praktyką i codziennymi nawykami - wynika z badania „Postrzeganie cyberbezpieczeństwa przez dziennikarzy i specjalistów ds. PR w Polsce” przeprowadzonego przez Polską Agencję Prasową i zaprezentowanego na Kongresie Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.

Co sprawia, że firma zyskuje uznanie na rynku? W obecnych czasach odpowiada za to przede wszystkim jej widoczność w Internecie i reputacja, którą dane przedsiębiorstwo zbudowało sobie na przestrzeni lat. Jak to osiągnąć? Jak wynika z raportu StatCounter, który został wykonany w listopadzie 2021 roku, z Google korzysta już ponad 91,7% internautów. Jeśli chcemy, aby odbiorcy trafili na naszą markę i ją zapamiętali, musimy więc zajmować jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Tutaj z pomocą przychodzi optymalizacja SEO witryny. O tym, czym jest i czego się składa, przeczytasz w treści tego artykułu!

Oczekiwanie na pojawienie się na świecie dziecka to idealny czas, by zastanowić się nad potrzebną wyprawką. Każdemu z nas zależy na tym, żeby maleństwu niczego nie zabrakło, zwłaszcza w pierwszych miesiącach życia. Co powinna zawierać podstawowa wyprawka? Odpowiedź na to pytanie znaleźć można poniżej.

Jak zachować świeżość koloru - a włosy jedwabiste, lśniące i gładkie? Oto sekrety, które powinna znać każda kobieta, która lubi zmieniać swoje oblicze za pomocą farby do włosów.

Jeżeli chodzi o trenowanie, to nie ma w dzisiejszych czasach w zasadzie jakichś większych ograniczeń.

Jak cię widzą, tak cię piszą? SodaStream nie pozostawia miejsca na domysły. Nowa identyfikacja wizualna i repozycjonowanie 360 to manifest wartości i celów. Oto jak zmienia się marka, aby ci co piszą, nie mylili się w swoich interpretacjach.

Interesują się nauką, pilotują samoloty, budują rakiety i angażują się społecznie. Przedstawiamy najbardziej utalentowanych uczniów w kraju – laureatów i stypendystów programu ADAMED SmartUP.

REKLAMA




KONTAKT Z REDAKCJĄ

KrosnoCity.pl
tel. 506327412
redakcja@krosnocity.pl

Dział reklamy i biuro ogłoszeń:
tel. 506 327 412
reklama@krosnocity.pl

Zaloguj lub Zarejestruj się

Zaloguj się

Zarejestruj się

Rejestracja użytkownika
Anuluj