Zaloguj
Zarejestruj się
KrosnoCity.pl
 
 
 

#koronawirus

Wprowadzenie w Polsce stanu epidemii i związane z tym obostrzenia w funkcjonowaniu m.in. galerii handlowych spowodowały przeniesienie części handlu do Internetu. Choć w obecnej sytuacji zakupy w sieci są nie tylko wygodniejsze, ale także bezpieczniejsze dla naszego zdrowia, należy pamiętać o podstawowych zasadach ostrożności.

REKLAMA




Wraz z ograniczeniami i zaostrzeniami wynikającymi z pandemii koronawirusa, zarówno w Polsce, jak i w innych krajach zmagających się z COVID-19, znacząco nasila się zjawisko przemocy domowej. W szczególnie trudnej sytuacji znalazły się dzieci.

Zawieszona edukacja w szkołach to wyzwanie nie tylko dla nauczycieli, ale także dla rodziców i dzieci. Jednak dzięki prostym narzędziom, nauka z domu może być interesująca i kreatywna. Przekonuje o tym Amazon, który przyłącza się do inicjatywy Ministerstwa Cyfryzacji i udostępnia bezpłatne warsztaty online. Z webinarów m.in. z zakresu edukacji STEM , także w wydaniu humanistycznym skorzystało już ponad 5 000 dzieci i nauczycieli.

Przeglądając nagłówki mediów można sądzić, że uwaga Polaków skupiona jest w 100% na koronawirusie. Czy rzeczywiście? Wyniki badania przeprowadzonego przez LoveBrands Relations wskazują na coś innego. 77% Polaków oczekuje, że w mediach zaczną pojawiać się informacje niezwiązane z COVID-19.  Konsumenci mediów zamknięci we własnych domach chcą więcej rozrywki, tematów gospodarczych, sportu czy porad kulinarnych. LoveBrands Relations, agencja zintegrowanej komunikacji strategicznej, swoje badanie przeprowadziła na przełomie marca i kwietnia na reprezentatywnej grupie Polaków powyżej 18 roku życia.

Siedzisz w domu zgodnie z zaleceniami i wartościowo spędzasz czas? Dlaczego jednocześnie nie zrobić czegoś dobrego dla tych, którzy znajdują się na pierwszej linii frontu walki z epidemią?  Weź udział w konkursie i wspomóż wybraną organizację w walce z koronawirusem! A to wszystko w zaciszu twojego domu!

Firma Selectivv została Partnerem Strategicznym akcji #TerazCzasNaCzytanie, prowadzonej przez Fundację Powszechnego Czytania od momentu zamknięcia szkół. Firma Selectivv, na co dzień specjalizująca się w działaniach marketingowych oraz analitycznych na podstawie aktywności użytkowników smartfonów i tabletów, odpowiada za przeprowadzenie kampanii na urządzenia mobilne. Potrwa ona co najmniej do zakończenia ogłoszonego stanu epidemii w Polsce.

Specjalny portal unicef-koronawirus.pl jest źródłem wiarygodnych informacji dla wszystkich, którzy szukają wiedzy na temat koronawirusa i wywoływanej przez niego choroby COVID-19. Na stronie znajdują się także praktyczne porady dla rodziców, nauczycieli i uczniów o tym, jak radzić sobie w czasie pandemii.

Pandemia COVID-19, wywoływana przez SARS-CoV-2, doprowadziła do znacznych ograniczeń w wielu sferach handlu i usług. Zachowywanie środków ostrożności i higieny - szczególnie podczas zakupów - może uchronić nie tylko nas, ale także naszych bliskich przed zarażeniem się niebezpiecznym koronawirusem.

Osoby o określonych cechach genetycznych mogą mieć potencjalnie większą podatność na zakażenia koronawirusem. Jak twierdzi dr hab. Mirosław Kwaśniewski, kierownik Centrum Bioinformatyki i Analizy danych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, wcześniejsze badania wykazały, że w obrębie ludzkiego genu ACE2 zidentyfikowano szereg wariantów mogących wpływać na podatność na infekcję innymi koronawirusami: SARS-CoV i NL63. Jednak, jak podkreśla naukowiec, zależności pomiędzy podatnością na zachorowanie i przebiegiem COVID-19 są nadal nieznane, konieczne są też kolejne badania.

REKLAMA




KONTAKT Z REDAKCJĄ

KrosnoCity.pl
tel. 506327412
redakcja@krosnocity.pl

Dział reklamy i biuro ogłoszeń:
tel. 506 327 412
reklama@krosnocity.pl

Zaloguj lub Zarejestruj się

Zaloguj się

Zarejestruj się

Rejestracja użytkownika
Anuluj