Zaloguj
Zarejestruj się
KrosnoCity.pl
 
 

"Zostań w domu. Bierz Internet za rogi. Bądźmy razem w sieci." - tymi hasłami Bank Pekao zachęca Seniorów do aktywnego korzystania z Internetu, w tym również do bankowania online. Idea akcji oparta jest na zbudowaniu wirtualnej społeczności łączącej pokolenia. Będzie to możliwe m.in. dzięki dedykowanej platformie "Strefa Seniora" i grupie dyskusyjnej na Facebooku: Bierzemy Internet za rogi z Dancingiem Międzypokoleniowym. Dodatkowo, bank podejmie szereg działań edukacyjno-informacyjnych, przekazując Seniorom wiedzę i narzędzia do bezpiecznego funkcjonowania w sieci. W kampanię zaangażowali się popularni influencerzy i liderzy opinii.

REKLAMA




W związku z ogłoszonym stanem pandemii koronawirusa i rosnącym zapotrzebowaniem na środki medyczne oraz niezbędne produkty, Amazon przekaże 1 milion euro na pomoc organizacjom wspierającym walkę z COVID-19 w Polsce. Środki otrzymają Polski Czerwony Krzyż, Fundacja TVN Nie Jesteś Sam, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy oraz wybrane organizacje działające w skali lokalnej. Darowizna Amazon umożliwi sfinansowanie wyposażenia szpitali, w tym m.in. zakup testów, odzieży ochronnej i specjalistycznego sprzętu.  Przekazanie środków finansowych jest jednym z wielu działań podejmowanych przez Amazon, które mają na celu wspieranie pracowników, klientów i społeczności lokalnych.

Jak wypełnić wniosek o pożyczkę? Na co uważać przy jego wypełnianiu? Jak firmy weryfikują prawdziwość podanych w nim danych? Na te pytania odpowiadamy w poniższym artykule.

Wejście na rynek ofert związanych z internetem stacjonarnym firmy Play to bez wątpienia sytuacja korzystna dla usługobiorców - atrakcyjna propozycja operatora z pewnością przyczyni się do zwiększenia konkurencji w dziedzinie tego typu usług. Sprawdźmy, co Play ma do zaoferowania swoim potencjalnym klientom.

Specjaliści firmy TECH Sterowniki zapraszają na darmowe webinary na temat doboru, montażu i eksploatacji sterowników do zarządzania ogrzewaniem w różnych systemach grzewczych. W najbliższym czasie odbędą się 3 szkolenia tematyczne, a każde z nich potrwa od 60 do 90 minut. Podczas spotkań na żywo będzie możliwość zadawania pytań.

Już w sobotę, 25 kwietnia o godz. 11:30 TVN rozpoczyna "Wielkie gotowanie"! Do wspólnego spędzenia sobotniego popołudnia zaproszona zostanie Magda Gessler, Anna Starmach, Dorota Wellman, Ewa Drzyzga oraz Michel Moran i Mateusz Gessler. - Spędźcie ten czas z nami i przygotujcie się na niezapomniane doznania kulinarne! - zachęca Adrian Jabłoński z TVN Discovery Polska.

POLCOVID-19 - tak nazywa się aplikacja stworzona przez polskich naukowców, m.in. z Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, której głównym celem jest pomoc Polakom w lepszej identyfikacji ryzyka koronawirusa i wsparcie rządzących w działaniach prewencyjnych. Internetowe narzędzie pomaga zidentyfikować objawy zakażenia koronawirusem i wskazuje stopień ryzyka zakażenia na podstawie samooceny dokonywanej przez użytkowników. Głównym wyróżnikiem aplikacji jest unikalna mapa Polski wskazująca, w których rejonach jest najwięcej osób z objawami zakażenia.

PZU Zdrowie uruchamia bezpłatną infolinię psychologiczną dla wszystkich pracowników służby zdrowia. Lekarze, pielęgniarki czy ratownicy medyczni, którzy walczą z koronawirusem, otrzymają fachową pomoc psychologa.

Zawieszona edukacja w szkołach to wyzwanie nie tylko dla nauczycieli, ale także dla rodziców i dzieci. Jednak dzięki prostym narzędziom, nauka z domu może być interesująca i kreatywna. Przekonuje o tym Amazon, który przyłącza się do inicjatywy Ministerstwa Cyfryzacji i udostępnia bezpłatne warsztaty online. Z webinarów m.in. z zakresu edukacji STEM , także w wydaniu humanistycznym skorzystało już ponad 5 000 dzieci i nauczycieli.

Wprowadzenie w Polsce stanu epidemii i związane z tym obostrzenia w funkcjonowaniu m.in. galerii handlowych spowodowały przeniesienie części handlu do Internetu. Choć w obecnej sytuacji zakupy w sieci są nie tylko wygodniejsze, ale także bezpieczniejsze dla naszego zdrowia, należy pamiętać o podstawowych zasadach ostrożności.

Wraz z ograniczeniami i zaostrzeniami wynikającymi z pandemii koronawirusa, zarówno w Polsce, jak i w innych krajach zmagających się z COVID-19, znacząco nasila się zjawisko przemocy domowej. W szczególnie trudnej sytuacji znalazły się dzieci.

Przeglądając nagłówki mediów można sądzić, że uwaga Polaków skupiona jest w 100% na koronawirusie. Czy rzeczywiście? Wyniki badania przeprowadzonego przez LoveBrands Relations wskazują na coś innego. 77% Polaków oczekuje, że w mediach zaczną pojawiać się informacje niezwiązane z COVID-19.  Konsumenci mediów zamknięci we własnych domach chcą więcej rozrywki, tematów gospodarczych, sportu czy porad kulinarnych. LoveBrands Relations, agencja zintegrowanej komunikacji strategicznej, swoje badanie przeprowadziła na przełomie marca i kwietnia na reprezentatywnej grupie Polaków powyżej 18 roku życia.

Specjalny portal unicef-koronawirus.pl jest źródłem wiarygodnych informacji dla wszystkich, którzy szukają wiedzy na temat koronawirusa i wywoływanej przez niego choroby COVID-19. Na stronie znajdują się także praktyczne porady dla rodziców, nauczycieli i uczniów o tym, jak radzić sobie w czasie pandemii.

REKLAMA




Przeczytaj dodatkowo

Sklep z częściami samochodowymi Ucando.pl

KONTAKT Z REDAKCJĄ

KrosnoCity.pl
ul. Tadeusza Kościuszki 49
38-400 Krosno
tel. 13 49 399 76
redakcja@krosnocity.pl

Dział reklamy i biuro ogłoszeń:
tel. 13 49 399 76
kom. +48 506 327 412
reklama@krosnocity.pl

Zaloguj lub Zarejestruj się

Zaloguj się

Zarejestruj się

Rejestracja użytkownika
Anuluj