Zaloguj
Zarejestruj się
KrosnoCity.pl
 
 
 

Krosno, podobnie jak ponad 1700 innych miast, walczy o tzw. „dziką kartę”, by znaleźć się na planszy najnowszego wydania gry „Monopoly”. Dokładnie ta sama gra znana jest już od lat pod wieloma innymi nazwami, np. „Eurobiznes”.

REKLAMA




Sukienki Violi przypominają rzeźby. Bardzo rzadko przylegają idealnie do ciała, a dzięki zaskakującym draperiom stają się trójwymiarowe. Do tego energetyczne kolory (fiolety, zielenie, pomarańcze), nie tak często spotykane w naszym klimacie. Viola Śpiechowicz projektuje ubrania produkowane w krótkich seriach i ekskluzywne kreacje dla indywidualnych klientek, konsekwentnie rozwijając swój oryginalny, dobrze rozpoznawalny styl. Zajmuje się również kreowaniem wizerunku kobiet ze świata filmu, sztuki, telewizji i estrady oraz tworzeniem kostiumów na potrzeby sceniczne.

sobota, 26 luty 2011 09:43
Dział: Styl życia
autor:
0

Wystarczy kilkaset złotych, aby spędzić weekend za granicą. Właśnie rozpoczyna się sezon na city break, czyli kilkudniowe, rekreacyjne wypady do europejskich stolic. To coraz bardziej popularny sposób podróżowania dla osób, które cenią sobie czas i pieniądze. 

Obiad z rodziną w restauracji, paintball ze znajomymi, nauka jazdy, kurs językowy lub karnet na siłownię – te i wiele innych usług dzięki zakupom grupowym można nabyć za pół ceny, a nawet taniej. Serwisy oferujące kupony na zakupy cieszą się ogromną popularnością. Do tej pory skorzystało z nich już 3,2 mln Polaków, a liczba ta ciągle rośnie.

Już 4 marca startują w Rzeszowie Podkarpackie Targi Budownictwa, Wyposażenia Wnętrz i Ogrodów, połączone z Targami Nieruchomości. To doskonała okazja dla wszystkich planujących w tym roku budowę, remont lub zakup domu czy mieszkania – będą mogli bowiem poznać opinie ekspertów podczas bezpośredniej z nimi konsultacji.

Aż 44 proc. Polaków oczekuje prezentu na Walentynki, z czego tylko 5 proc. chce by było to coś wyjątkowego – wynika z badań instytutu IPC przeprowadzonych na zlecenie Grupy Allegro. Dla ponad połowy badanych najlepszym podarunkiem jest wspólne spędzenie czasu z ukochaną osobą np. na romantycznej kolacji. W cenie jest też bukiet czerwonych róż.

"Zwolnij! Zwierzę na drodze!", to hasło kampanii jaką rozpoczęła organizacja ekologiczna WWF Polska we współpracy z Biurem Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji i Lasami Państwowymi na rzecz zapobiegania wypadkom z udziałem dzikich zwierząt.

Polacy w pełni ufają zakupom w Internecie – statystyczny rodak dobija wirtualnej transakcji 16 razy w roku. Dzięki temu cała branża e-commerce jest już warta 17 mld zł i wciąż się rozwija. Dlaczego więc samemu nie uszczknąć kawałka e-biznesowego tortu i założyć własny sklep internetowy? To wcale nie takie trudne, jak się nam wydaje.

Relacja ze spotkania z Bartoszem Gałązką - gościem specjalnym tegorocznej edycji Tradycyjnego Podkarpackiego Kolędowania. Czas na chwilę stanął w miejscu, ucichł miejski gwar i zamilkły odgłosy reklam. Zanurzyliśmy się w ciszę zimowego wieczoru. Pod stopami skrzący się w świetle księżyca śnieg, a przed nami ścieżka prowadząca do małej chatki. Pośród zawodzenia wiatru, coraz bliżej, dochodzi do nas dźwięk, to słychać śpiew. Z oddali bije światło i zaprasza - wejdź miły gościu.

Jubileuszowa edycja 10 Konwoju Muszkieterów dobiegła końca. Dzieci ze wskazanych placówek z województwa podkarpackiego otrzymały wsparcie od właścicieli supermarketów Intermarché i Bricomarché w wysokości 15 tysięcy złotych. Dodatkowo klienci muszkieterskich sklepów wsparli, za pośrednictwem zbiórki do skarbonek, Fundację Kolorowy Świat opiekującą się niepełnosprawnymi dziećmi. Wyniki poznamy w marcu.  

Już po raz jedenasty, w ramach obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem, w dniu 5 lutego 2011r. Polska Unia Onkologii organizuje Dzień Drzwi Otwartych na terenie całego kraju. Podobnie jak w latach ubiegłych do akcji przystępują ośrodki onkologiczne i hematoonkologiczne w Polsce.

4 lutego to nowe wydarzenie w kalendarzach uczestników programu edukacyjnego Mam Haka na Raka. Tego dnia po raz pierwszy na ulicach całej Polski młodzież będzie realizowała szereg działań o charakterze edukacyjno-informacyjnym. Wszystko po to, by nagłośnić problematykę nowotworu płuca i podkreślić znaczenie wczesnej profilaktyki.

REKLAMA




KONTAKT Z REDAKCJĄ

KrosnoCity.pl
tel. 506327412
redakcja@krosnocity.pl

Dział reklamy i biuro ogłoszeń:
tel. 506 327 412
reklama@krosnocity.pl

Zaloguj lub Zarejestruj się

Zaloguj się

Zarejestruj się

Rejestracja użytkownika
Anuluj