Zaloguj
Zarejestruj się
KrosnoCity.pl

"Mikrokraje Europy za jednym razem". Spotkania z podróżnikami czas zacząć

Po wakacyjnej przerwie powracają prelekcje z cyklu Krośnieńskie spotkania z podróżnikami, organizowane przez Punkt Informacji Kulturalno-Turystycznej Muzeum Rzemiosła w Krośnie. Gościem wrześniowej edycji będzie Tomasz Kosiński, który zabierze nas w podróż po mikrokrajach Europy.

REKLAMA

alt

O swojej podróży mówi: Pewnego lipcowego dnia wsiedliśmy z moją nastoletnią córką do naszego Voyagera, zapakowaliśmy maty, trochę zupek w proszku, małą kuchenkę gazową, napoje, dwie walizki i parę innych rzeczy, po czym wyruszyliśmy w drogę. Naszym celem były najmniejsze kraje Europy: Liechtenstein, Luksemburg, Andora, Monako i San Marino. Przy tej okazji musieliśmy także przejechać przez wiele innych państw, w sumie było ich 15. Cała podróż zajęła nam 17 dni, a przejechaliśmy ok. 6500 km. Spaliśmy w aucie, jedliśmy głównie rzeczy, które sami mogliśmy przyrządzić. To była szkoła taniego podróżowania i na pewno doskonała szkoła życia...

Prelekcja Mikrokraje Europy za jednym razem już 30 września 2013 r., o godz. 18.00 (Piwnica PodCieniami, Rynek 5). Wstęp wolny. Spotkania odbywają się dzięki dofinansowaniu z Urzędu Miasta Krosna.

TOMASZ KOSIŃSKI - aktywny regionalista, który ceni patriotyzm narodowy bardziej niż kosmopolityzm. Często wyrusza w drogę z rodzinnych Kielc. Pieszo, rowerem, samochodem, autobusem, statkiem lub samolotem. Poznał już dobrze swój region i kraj, udało mu się też zwiedzić wszystkie europejskie kraje. Jesienią tego roku wybiera się do Azji. Nie zalicza krajów tylko poznaje.

(pikt)

• autor: pikt

Skomentuj

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.

KONTAKT Z REDAKCJĄ

KrosnoCity.pl
tel. 506327412
redakcja@krosnocity.pl

Dział reklamy i biuro ogłoszeń: