Zaloguj
Zarejestruj się
KrosnoCity.pl
 
 
 

W sierpniu 2016 roku Leroy Merlin Polska został oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Umowa sponsorska pomiędzy Leroy Merlin Polska a PZPN obowiązuje przez dwa lata. Uroczystość podpisania umowy odbyła się 10 sierpnia w niecodziennym otoczeniu, w sklepie Leroy Merlin Targówek w Warszawie. Świadkami byli licznie zgromadzeni, uradowani pracownicy i klienci Leroy Merlin.

REKLAMA




Nietypowe święto, jakim jest Dzień Pracoholika, warto wykorzystać na prosty trening jak zadbać o zdrowie w pracy i zachowanie work-life balance. Szybkie tempo życia, natłok codziennych obowiązków zawodowych i domowych sprawiają, że nie mamy czasu dla siebie. Ciągłe napięcie, stres, nieubłagane deadline’y każdego dnia powodują, że zapominamy o tym, co najważniejsze - o zdrowiu. Ono też potrzebuje naszego czasu i uwagi.

Paula & Karol prezentują teledysk do singla "Our Town" promującego nowy, a czwarty w ich dorobku album o tym samym tytule.

Na początku września 2016 we wszystkich sklepach Leroy Merlin pojawią się produkty do dekoracji i wyposażenia domu z nowej, jesiennej kolekcji w najmodniejszych kolorach i wzorach sezonu; lampy, tkaniny, dywany, poduszki, tapety, farby i masy dekoracyjne oraz wiele innych użytecznych przedmiotów.

Lato to doskonały czas na to, by w naszej kuchni zagościły kolorowe, soczyste i pełne witamin warzywa. Nim jednak wybierzemy się na zakupy, powinniśmy zaopatrzyć się w wiedzę, w jaki sposób sprawdzać, czy są one świeże. Oto kilka porad szefa kuchni Knorr, Piotra Murawskiego, wraz z propozycjami na doskonałe dania.

Tajemnica pysznego kurczaka tkwi w jego odpowiednim doprawieniu. Pomoże w tym Przyprawa do złotego kurczaka Knorr o nowej udoskonalonej recepturze. Zawiera zioła i przyprawy, dzięki którym soczyste piersi z kurczaka, chrupiące skrzydełka czy przypieczone udka nabiorą wyjątkowego smaku i wspaniałego aromatu. Bez glutaminianu sodu, barwników czy innych ulepszaczy.

Najnowsze badanie opinii publicznej "Attitudes towards ageing", dotyczące sytuacji społecznej i zdrowotnej oraz perspektyw dla osób w podeszłym wieku w Polsce pokazuje, że najbardziej martwimy się o swoje zdrowie i opiekę długoterminową.

Ponad 93% matek biorących udział w sondażu przeprowadzonym w ramach 4. edycji kampanii "Lubię kaszę - kasza na stół, na zdrowie, na co dzień" podaje kasze w formie dodatku do dania obiadowego.

Podobnie jak w modzie, również w kuchni każdy rok przynosi nowe trendy. Od kilku lat zauważalne jest zainteresowanie zdrową i naturalną kuchnią, która wkroczyła nie tylko do wielu kawiarni czy restauracji, ale również na polskie stoły. Dlatego 8 sierpnia we wszystkich sklepach Lidl zaczyna się Tydzień BIO, podczas którego będzie można nabyć zdrowe produkty: żywność organiczną, artykuły bez glutenu, bez laktozy i tzw. superfoods.

Kiedy za oknem robi się już naprawdę gorąco, zaczynamy szukać pomysłów na lżejsze dania i odrobinę różnorodności w kuchni. Szczególnie, że organizm naturalnie zaczyna szukać sposobów na uzupełnienie niedoborów wody oraz witamin i składników mineralnych, które traci na skutek działania wysokiej temperatury. Po jakie produkty najlepiej sięgać latem? Odpowiedzi udziela Iwonna Niegowska, żywieniowiec marki Knorr.

W ramach akcji ekologicznej "Naturze się należy" Delikatesy Centrum oraz marka piwa Kasztelan zachęcają konsumentów do dbałości o środowisko naturalne poprzez wspieranie recyclingu opakowań szklanych i odnoszenie szklanych butelek zwrotnych do sklepów.

Odżywianie to coś więcej niż zwykła potrzeba fizjologiczna organizmu. By mieć więcej energii, żyć zdrowiej oraz przygotować swoje ciało do realizacji zadań, które spadają na nas każdego dnia, pamiętać musimy o odpowiedniej diecie. Garść porad dotyczących zdrowego odżywiania zdradza znana dietetyczka oraz pasjonatka zdrowej i smacznej kuchni - Aneta Łańcuchowska, będąca twarzą kampanii "Naturalnie Smaczne!" Knorr.

FORMUŁA S FITNESS to nie tylko gwarancja szczupłej sylwetki. O tym, co jeszcze daje taki trening, rozmawiamy z Pauliną Sokół, właścicielką SalsaFit, szkoły tańca i fitness.

REKLAMA




Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

KONTAKT Z REDAKCJĄ

KrosnoCity.pl
tel. 506327412
redakcja@krosnocity.pl

Dział reklamy i biuro ogłoszeń:
tel. 506 327 412
reklama@krosnocity.pl

Zaloguj lub Zarejestruj się

Zaloguj się

Zarejestruj się

Rejestracja użytkownika
Anuluj