19 Czerwca 2025, imieniny obchodzą: Julianna, Protazy i Romuald
Zaloguj
Zarejestruj się
KrosnoCity.pl
 
 
 

Przeglądając nagłówki mediów można sądzić, że uwaga Polaków skupiona jest w 100% na koronawirusie. Czy rzeczywiście? Wyniki badania przeprowadzonego przez LoveBrands Relations wskazują na coś innego. 77% Polaków oczekuje, że w mediach zaczną pojawiać się informacje niezwiązane z COVID-19.  Konsumenci mediów zamknięci we własnych domach chcą więcej rozrywki, tematów gospodarczych, sportu czy porad kulinarnych. LoveBrands Relations, agencja zintegrowanej komunikacji strategicznej, swoje badanie przeprowadziła na przełomie marca i kwietnia na reprezentatywnej grupie Polaków powyżej 18 roku życia.

REKLAMA




Specjalny portal unicef-koronawirus.pl jest źródłem wiarygodnych informacji dla wszystkich, którzy szukają wiedzy na temat koronawirusa i wywoływanej przez niego choroby COVID-19. Na stronie znajdują się także praktyczne porady dla rodziców, nauczycieli i uczniów o tym, jak radzić sobie w czasie pandemii.

Osoby o określonych cechach genetycznych mogą mieć potencjalnie większą podatność na zakażenia koronawirusem. Jak twierdzi dr hab. Mirosław Kwaśniewski, kierownik Centrum Bioinformatyki i Analizy danych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, wcześniejsze badania wykazały, że w obrębie ludzkiego genu ACE2 zidentyfikowano szereg wariantów mogących wpływać na podatność na infekcję innymi koronawirusami: SARS-CoV i NL63. Jednak, jak podkreśla naukowiec, zależności pomiędzy podatnością na zachorowanie i przebiegiem COVID-19 są nadal nieznane, konieczne są też kolejne badania.

"Butelka wódki, kilka piw i ze dwa wina - to dla żony. Będzie na zapas" - mówi, stojąc w kolejce w monopolowym. Ale robi to także następnego dnia... Pandemia koronawirusa i związana z nią kwarantanna staje się dla wielu Polaków pułapką. W wyniku izolacji częściej sięgają po alkohol i piją znacznie większe jego ilości. Podczas gdy np. władze departamentu Aisne w północno-wschodniej Francji wydają zakaz sprzedaży alkoholu w związku z epidemią Covid-19, w Polsce sklepy monopolowe pospiesznie i na bieżąco uzupełniają braki w asortymencie.

Według opinii międzynarodowych i polskich ekspertów okulary są istotnym narzędziem chroniącym człowieka przed koronawirusem. Okulary każdego rodzaju są mechaniczną barierą pomiędzy naszym ciałem a wirusami. Korzystanie w dobie epidemii z okularów pomaga nie tylko efektywnie chronić osobę je noszącą przed zakażeniem, ale także wspiera kondycję oczu - wzrok męczy się mniej, nawet przy wzmożonym w tym czasie korzystaniu z urządzeń elektronicznych.

Pandemia COVID-19, wywoływana przez SARS-CoV-2, doprowadziła do znacznych ograniczeń w wielu sferach handlu i usług. Zachowywanie środków ostrożności i higieny - szczególnie podczas zakupów - może uchronić nie tylko nas, ale także naszych bliskich przed zarażeniem się niebezpiecznym koronawirusem.

W obliczu nieustannie rosnącej liczby zakażonych koronawirusem rządy oraz lekarze z całego świata przestrzegają przed niepotrzebnym wychodzeniem z domu, które może być niebezpieczne zarówno dla nas samych, jak i dla innych ludzi. 25 marca br. w Polsce wprowadzono zakaz wychodzenia z domu w nieuzasadnionych przypadkach. Mimo pandemii, wielu z nas potrzebuje przemieszczać się do pracy, czy po zakupy dla starszych rodziców. Pojawia się pytanie, jaki środek transportu wybrać? Najbezpieczniejszym wyborem jest własny samochód.

Firma Selectivv została Partnerem Strategicznym akcji #TerazCzasNaCzytanie, prowadzonej przez Fundację Powszechnego Czytania od momentu zamknięcia szkół. Firma Selectivv, na co dzień specjalizująca się w działaniach marketingowych oraz analitycznych na podstawie aktywności użytkowników smartfonów i tabletów, odpowiada za przeprowadzenie kampanii na urządzenia mobilne. Potrwa ona co najmniej do zakończenia ogłoszonego stanu epidemii w Polsce.

Siedzisz w domu zgodnie z zaleceniami i wartościowo spędzasz czas? Dlaczego jednocześnie nie zrobić czegoś dobrego dla tych, którzy znajdują się na pierwszej linii frontu walki z epidemią?  Weź udział w konkursie i wspomóż wybraną organizację w walce z koronawirusem! A to wszystko w zaciszu twojego domu!

Tarcza antykryzysowa ruszyła pełną parą. Powiatowe urzędy pracy przyjmują wnioski o pożyczkę do kwoty 5 tys. zł dla mikroprzedsiębiorców, natomiast wojewódzkie urzędy pracy rozpatrują wnioski o dofinansowania do wynagrodzeń ze środków Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych.

PAP i GovTech Polska stworzyli aplikację #FakeHunter, czyli nowe narzędzie do walki w sieci z dezinformacją o koronawirusie. Za pomocą tej aplikacji każdy internauta będzie mógł zgłosić wątpliwą treść do sprawdzenia, a następnie otrzymać wiarygodną, zweryfikowaną odpowiedź.

Wspólny posiłek przy stole o poranku to sposób na miłe rozpoczęcie dnia. W okresie świątecznym szczególnie doceniamy momenty spędzone w gronie rodzinnym i jeszcze chętniej poświęcamy czas najbliższym. Jedną z najbardziej wyczekanych chwil jest śniadanie wielkanocne. Aby było wyjątkowe i magiczne dla wszystkich domowników, zadbaj nie tylko o doskonałe przysmaki, ale także o właściwą oprawę posiłku. O tym, jakie akcesoria i dekoracje wybrać do aranżacji wielkanocnej, opowiada ekspert salonów Agata.

poniedziałek, 06 kwiecień 2020 15:43
Dział: Styl życia
autor:
0

Producenci materaców oferują je zwykle w kilku różnych stopniach twardości. Zgodnie z ich zaleceniami, należy dopasować twardość materaca do budowy własnego ciała, a nie tylko preferencji i wieloletnich przyzwyczajeń. Jaki rodzaj materaca powinny wybierać osoby bardzo szczupłe? Które surowce wypełniające materac będą w ich przypadku najbardziej funkcjonalne?

REKLAMA




Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

KONTAKT Z REDAKCJĄ

KrosnoCity.pl
tel. 506327412
redakcja@krosnocity.pl

Dział reklamy i biuro ogłoszeń:
tel. 506 327 412
reklama@krosnocity.pl

Zaloguj lub Zarejestruj się

Zaloguj się

Zarejestruj się

Rejestracja użytkownika
Anuluj