Zaloguj
Zarejestruj się
KrosnoCity.pl
 

Zakupy

Są takie przepisy, które nigdy się nie starzeją, a które mogą stanowić ciekawą kulinarną inspirację. Do takich dań należą bez wątpienia domowe wypieki. Kluczem do ich przygotowania są sprawdzone przepisy oraz dodatki, które nawet zwykłej babeczce nadadzą wygląd kulinarnego arcydzieła. Dlatego już od 7 listopada we wszystkich sklepach Lidl dostępna jest oferta produktów do wypieków i ich dekoracji marki Belbake.

REKLAMA



Współczesna kuchnia daje szerokie możliwości w łączeniu smaków i składników, dzięki czemu możemy przyrządzać wiele ciekawych, kulinarnych kombinacji. Jednym z przejawów tego trendu jest foodpairing, czyli sztuka tworzenia zaskakujących i nietypowych połączeń smakowych. Dlatego we wszystkich sklepach Lidl w asortymencie stałym dostępna jest szeroka oferta jogurtów owocowo-warzywnych marki Pilos.

Kuchnia polska na całym świecie znana jest ze swoich walorów smakowych. Słynie z doskonałych wędlin, wyśmienitego nabiału i dorodnych owoców. Już od czwartku, 3 listopada wszyscy miłośnicy rodzimej kuchni będą mogli uzupełnić domową spiżarnię o krajowe produkty, które pojawią się podczas Tygodnia Polskiego w sklepach Lidl.

Jesień w Lidlu stoi pod znakiem win. W ofercie sieci znajdą się wina francuskie oraz węgierskie oraz po raz pierwszy wina z Polski, wyprodukowane w krakowskiej Winnicy Srebrna Góra. To pierwszy taki przypadek na polskim rynku - szlachetny krajowy trunek dostępny będzie w szerokiej dystrybucji w sieci handlowej Lidl.

Herbata od wieków znana jest ze swoich zdrowotnych właściwości, wyjątkowego smaku oraz intensywnego aromatu, dzięki czemu stanowi alternatywę dla popularnej kawy. Lidl chce sprostać wymaganiom wytrawnych zwolenników herbat i odświeża ich receptury oferując je w intrygujących oraz nieoczywistych połączeniach smakowych. W ofercie znajduje się cała paleta herbacianych smaków najwyżej jakości m.in.: pobudzające Yerba Mate, aromatyczne herbaty ziołowe oraz liściaste.

Lidl po raz kolejny zaskakuje klientów swoją ofertą. Tym razem, już od czwartku, 29 września w asortymencie znajdzie się największy skarb polskich lasów - dziczyzna. To doskonałe i całkowicie naturalne mięso od wieków obecne w polskiej kuchni.

Na początku września 2016 we wszystkich sklepach Leroy Merlin pojawią się produkty do dekoracji i wyposażenia domu z nowej, jesiennej kolekcji w najmodniejszych kolorach i wzorach sezonu; lampy, tkaniny, dywany, poduszki, tapety, farby i masy dekoracyjne oraz wiele innych użytecznych przedmiotów.

Podobnie jak w modzie, również w kuchni każdy rok przynosi nowe trendy. Od kilku lat zauważalne jest zainteresowanie zdrową i naturalną kuchnią, która wkroczyła nie tylko do wielu kawiarni czy restauracji, ale również na polskie stoły. Dlatego 8 sierpnia we wszystkich sklepach Lidl zaczyna się Tydzień BIO, podczas którego będzie można nabyć zdrowe produkty: żywność organiczną, artykuły bez glutenu, bez laktozy i tzw. superfoods.

W ramach akcji ekologicznej "Naturze się należy" Delikatesy Centrum oraz marka piwa Kasztelan zachęcają konsumentów do dbałości o środowisko naturalne poprzez wspieranie recyclingu opakowań szklanych i odnoszenie szklanych butelek zwrotnych do sklepów.

Już za miesiąc zabrzmi pierwszy dzwonek w nowym roku szkolnym. To ekscytujący i wyjątkowy czas zarówno dla dzieci, jak i ich rodziców. Z rozpoczęciem kolejnego etapu nauki wiąże się także zakup wyprawki szkolnej, o której warto pomyśleć już dziś. W Lidlu od 1 sierpnia dostępna będzie kolejna odsłona bogatej oferty przyborów szkolnych z motywami ulubionych bohaterów bajkowych i filmowych Twoich dzieci, a od 8 sierpnia - odzież idealna do szkoły.

Lidl już po raz szósty przygotował Rockową Wyspę na Przystanku Woodstock. Na jej terenie powstał sklep ze specjalnie przygotowanym asortymentem, a także strefa Chillout. W tym roku sprzedano blisko 500 000 sztuk pieczywa. Festiwalowicze chętnie sięgali także po  soczyste owoce oraz orzeźwiające napoje.

Trwa loteria zup błyskawicznych Amino "Kasa Romana", w której łączna suma pieniędzy do wygrania wynosi aż pół miliona złotych. Zabawa potrwa do 30 września.

Jeszcze tylko przez kilka dni - do 18 lipca - debiutujący ilustratorzy mogą zgłaszać swoje prace w drugim etapie konkursu "Piórko 2016. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci". W jego ramach należy zilustrować zwycięski tekst, wybrany w pierwszym etapie zmagań. Laureat otrzyma 100 tys. zł, a nagrodzone opowieść i prace graficzne zostaną opublikowane w postaci książki, która trafi do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka 28 listopada br.

REKLAMA

KONTAKT Z REDAKCJĄ

KrosnoCity.pl
ul. Tadeusza Kościuszki 49
38-400 Krosno
tel. 13 49 399 76
redakcja@krosnocity.pl

Dział reklamy i biuro ogłoszeń:
tel. 13 49 399 76
kom. +48 506 327 412
reklama@krosnocity.pl

Zaloguj lub Zarejestruj się

Zaloguj się

Zarejestruj się

Rejestracja użytkownika
Anuluj